14 apr. 2012

Hristos va învia!


Am închis poarta puţin... Am lăsat ca furia să vă treacă, spaima ca veţi rămâne nemâncaţi, nebăuţi...alergătura nebună ce pierde sufletul...Am închis puţin poarta pentru a îmi recăpăta liniştea. Pentru a nu lăsa ura şi deznădejdea să mă cotropească.

Cu dezamăgirea mă pot lupta, o simt de peste 20 de ani. Aici la întretăierea drumurilor către Orient este sora celui ce îndrăzneşte. Se estompează doar acolo departe, înspre Marele Nord, unde liniştea şi măreţa naturii a biruit micimea sufletelor...

Am închis poarta puţin pentru a mă mai putea bucura. Sper că şi voi... Bucuraţi-vă ! Strig de atâta vreme către fiecare, bucuraţi-vă, acum sunt Paştile cele aducătoare de Lumină şi Nădejde !

dacă Crezi...

cu Dragoste !

Un comentariu:

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.