23 ian. 2012

Singur de cart - Tudor Mărăscu


Aristocrat, cu aerul său britanic, ne privea prin lentilele fumurii la fiecare examen notând atent orice scăpare. Nelipsit la orice examen, prieten de suflet cu maestrul nostru Dem Rădulescu, la final mă oprea pe holul facultăţii de teatru, privindu-mă atent, calm şi vertical, spunându-mi precum venerabilul Trahanache din "O Scrisoarea Pierdută": "Eşti bun băiete, ai doar puţintică răbdare că şcoala se termină şi vei putea zbura în voie"

Şcoala s-a terminat, ne-am reântâlnit mai târziu în televiziune, apoi am sperat în teatru dar nu a fost să fie...Acum scriu despre regizorul, profesorul şi artistul Tudor Mărăscu cu tristeţe şi gândul că am fost atât de aproape de un alt om extraordinar puţină, atât de puţină vreme...Sper doar că zborul meu i-a plăcut profesorului ce odinoară ne aplauda la fiecare examen de Arta Actorului. Dumnezeu să îl odihnească în pace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.