10 dec. 2011

Mihai Alexandru


L-am admirat ca instrumentist în trupa IRIS unde a lansat câteva piese ce mă bucură şi astăzi. De numele lui sunt legate "Ultima Toamnă, "Frumuseţea ta" şi altele...Am fost surprins să văd că a reuşit să se recompună şi în peisajul muzical postdecembrist. A zguduit topurile cu piese pe care le-a compus, spun eu tot în manieră rock, având ca solistă pe Nicola. Povestea lui Mihai continuă şi astăzi cu succes, în studioul său fiind mereu oameni de valoare, piese ce le poţi asculta pe toate radiourile şi nu în ultimul rând copii, voci de care sunt convins că veţi auzi.

 Un spirit viu, efervescent, plin de pasiune, gata de luptă, pregătit muzical impecabil, inovator, deschis şi plin de umor, Mihai Alexandru a fost pentru mine partenerul necesar în a izbândi. Ne-am regăsit în Credinţă, în Dumnezeu şi în libertatea pe care le primeşti atunci când eşti capabil să înţelegi Adevărul.

Îi mulţumesc şi aici pentru răbdarea pe care a avut-o cu mine, pentru toată muncă şi eforturile sale, dar mai ales pentru tot ceea ce am învăţat în drumul către primul meu album audio.

2 comentarii:

  1. Mihai Alexandru11 dec. 2011, 21:50:00

    Dragul meu Vurti, sa dea Dumnezeu sa realizam de-acum in colo lucruri cel putin la fel de frumoase ca acest prim album. Sunt mult mai bogat sufleteste de cand te-am intalnit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Mihai! Sper sa ne revedem sanatosi! Ai grija de tine si Dumnezeu va ingadui daca este de folos sa facem si pe mai departe. Esti un om minunat si sunt onorat ca am putut munci alaturi de tine! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.