6 sept. 2011

Milionari de wekeend.


Ieri pe unul dintre canalele TV s-a difuzat filmul "Milionari de wekeend" regia: Cătălin Saizescu. Făcut cu greu prin anii 2002-2003, este unul dintre puţinele producţii româneşti în care am acceptat să apar şi nu pentru că aş fi vreun fiţos sau că zilnic la uşă producătorii cu contracte babane m-ar asalta...dimpotrivă...!!! Directiva e clară aici şi nu se discută. Sunt un actor trecut de 40 de ani...deci nu exist pentru regizorul român, mai ales că nu sunt genul de "socializat" care să ofere mese prin cârciumi sau concedii cu poze numa' bune pentru facebook...

Există doar ceva ce nu îmi place în mentalitatea celor tineri care se ocupă de acest domeniu la noi şi asta mă face să fiu rezervat...Poate că sunt educat altfel...poate nu mă pot adapta la...dar nu despre asta este vorba acum...

Comentariul fetiţei mele care făcând ochii mari a rezumat unul dintre logaritmurile muncii în film, mi-a sunat fain:

"Aici erai ăla răul nu ? Şi cum stai şi te uiţi la tu...la tine acum ? Aaaa ? Intră la loc şi fă-te bun !!!"

2 comentarii:

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.