30 iun. 2011

Jurnal de Tabără 6.

Ultima şi poate cea mai spectaculoasă zi din tabără ne-a adus şi salutul mării printr-o furtună cu vânturi şi valuri ce au pus la pământ cortul nostru de pe plajă. Ne-am adunat rapid, am scăpat de fiarele torsionate şi pânza sfâşiată, recăpătându-ne buna dispoziţie, căci aveam invitaţi. 

Ca şi în celelalte ediţii am invitat un actor profesionist. De data aceasta domnişoara Gabriela Ioniţă, actriţă la Teatrul din Giurgiu, profesoară la Şcoala de Teatru Corifeu, o statornică şi talentată coloboratore a noastră, a primit cu entuziasm invitaţia de a susţine un workshop de actorie ce i-a încântat pe cei mici. Gabriela pe lângă exerciţii de improvizaţie, jocuri colective menite să sporească puterea de concentrare şi de reacţie, a reuşit să aducă multă bucurie printre cei mici şi modelând diverse figurine din baloane sau sesiuni de face painting.

În amurg ne-am adăpostit de vânturile ce măturau micuţa plajă şi ne-am încălzit la un foc de tabără în apropierea lacului Mangalia. Am cântat şi am făcut şi frigărui, promiţindu-ne unii altora o revedere cât mai grabnică!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.