3 iun. 2011

Îngerul a strigat !


Îngerul a strigat şi marele scriitor Fă­nuş Neagu s-a ridicat la ceruri. “Frumosul nebun” ne-a părăsit mistuit de dorul trecutului şi lăsând în ur­mă o zestre de metafore, cuvinte-bijuterii, un stil inconfun­dabil.

“Eu am iubit vinul bun şi petrecerea. Am fost bogat la vorbă, am iubit şi-am fost trădat, am iubit şi-am şters putina, am umblat prin lume de tânăr (laudă sportului care mi-a înlesnit aceste drumuri!), am cunoscut pretutindeni oameni veseli, pe cei trişti i-am ocolit cu bună ştiinţă sau cu nepăsarea specifică vârstei, nu ştiam că se moare din orice şi nici nu voiam să ştiu. Iubeam viaţa ca un desfrânat şi n-o căutam decât pe drumuri de pierzanie, de hanuri şi de dragoste. Oho! ce nemernic am fost! Oho! şi nu-mi pare rău deloc!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.