2 mai 2011

Moşuleţii şi arabii.

Căutăm demult spaţiu pentru cursuri şi afterschool. În oraşul gri cu 300 de Euro pe lună chirie abia găseşti un apartament de bloc. Şi ăla cu greu. În nebunia ce a curpins piaţa imobiliară, un metru de spaţiu zis comercial doar pentru că are vitrină, sare de 25 de Euro/metru. Ca şi cum restul - întreţinere, amenajare, salarii, publicitate, creearea unei clientele - ar fi o bagatelă, arabul îţi spune zâmbitor...ultimul preţ...deşi spaţiile pe care le deţine stau goale de mai bine de 4 ani...

Mă refer aici la zona unde încercăm să existăm, Titulescu-Banu Manta-Griviţei. Cum a ajuns fostul Aprozar din colţ, unde nu găseai decât creveţi vietnamezi şi ghiveci călugăresc ascuns printre câteva fire de ţelină pline cu pământ, să valoreze 25 de Euro/metru, cum s-a învârtit arabul zâmbitor ce vine doar odată pe săptămână cu avionul de vineri, să îmi râdă în nas...n-am să aflu prea curând...

De aici până la moşuleţul isteric ce m-ar găzdui cu nevastă şi copil doar contra a 300 Euro/lună, fiindcă: "Domnuuuu' actor, ştim noi cum merge piaţa, că doar mai avem case şi la Piaţa Unirii şi la...şi nu stau eu în 300 ai matale...", drumul nu e foarte lung.

Să vrei şi nu poţi decât...să zâmbeşti. Eu asta fac de 2 săptămâni.

Un comentariu:

  1. Părea că au mai scăzut chiriile, dar, iată, nu-i aşa !
    Despre arabul cu pricina, l-aş întreba : de cînd faci speculă în ţara mea, nu te-a vizitat niciun inspector, fie el şi numai de la salubritate ?

    RăspundețiȘtergere

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.