13 mar. 2011

Informări.

Urmează o săptămănă interesantă cu o zi de Luni ce sigur este "mobilizatoare" măcar prin faptul că debutează cu o vizită la secţa de Poliţie şi un recital de muzică şi poezie pentru elevii şcolii nr. 179 din Bucureşti.

Am terminat prospecţia pentru următorul eveniment ce sperăm să îl organizăm în preajma Sfintelor Paşti, în zona Horezu din judeţul Vâlcea. Am întâlnit prieteni vechi şi dragi ce au primit cu bucurie să participe alături de noi, am găsit câteva zone deosebit de atractive în care să ne desfăşurăm activitatea, aşa că putem începe alcătuirea ofertelor cât de curând.

Primim în continuare materiale de la scenarişti şi le parcurgem. Am răspuns tuturor celor ce ne-au contactat şi cât de curând vom alcătui o selecţie pentru a ne putea cunoaşte. Suntem însă puţini şi toate activităţile necesită timp. 

Aşadar ne aşteaptă o săptămână de muncă de teren, mai ales că încă nu am găsit spaţiul pe care ni-l dorim şi de care avem atâta nevoie. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.