18 mar. 2011

Arhitectul liric.


Am ajuns la maestrul Gabriel Gheorghiu, profesorul nostru de impostaţie vocală din vremea facultăţii şi unul dintre principalii mei ghizi în anii ce au urmat. Cu ajutorul Elenei am fotografiat tablourile maestrului ce vor constitui o parte din ilustraţie, am povestit puţin şi am reuşit să surprind una din paginile gata de tipar.

Căci la cei peste 80 de ani de viaţă, după păstorirea câtorva generaţii de actori, o carieră interpretativă strălucită în arta lirică, un volum de poezii, un Compact Disc, depăşind o răceală zdravănă şi un infarct ce mi-a strâns inima,
maestrul Gabriel Gheorghiu a scris şi o carte...  

Gabriel Gheorghiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.