21 ian. 2011

Guitar doctor.




După o lungă peioadă în care şi-a făcut admirabil datoria TAKAMINE EG 340 C a ajuns în sfârşit la revizie. Am cântat împreună de la -10 grade la 28 grade C în aceiaşi zi, a supravieţuit şi unor accidente când s-au prăbuşit peste noi o schelă şi un stativ de lumini, hăituită şi cărată peste tot în cele mai diverse situaţii, de fiecare dată mi-a răspuns prezent cu precizie.

Am decis  să facem o revizie completă apelând din nou la echipa domnului Călin Ilie de la MC MUSIC unde am beneficiat de serviciile excelente ale unor oameni tineri şi pricepuţi ce s-au implicat cu pasiune şi profesionalim.

Mulţumesc aşadar domnului Bogdan Stanciu care m-a ajutat să cunosc un Guitar Doctor serios în persoana domnului Rareş Savischi, ce mi-a făcut un setup complet, mi-a răspuns cu răbdare şi mi-a clarificat fiecare amănunt al operaţiei, mulţumesc lui Mr. Jackson şi nu în ultimul rând domnului Călin Ilie pentru această echipă serioasă şi pasionată pe care o conduce cu succes de multă vreme!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.