26 dec. 2010

V.S.U. la final.


Pentru cei care ne-au cunoscut ştiu sigur că nu ne vor uita şi ne vor păstra un loc în inima lor. Am muncit aşa cum am învăţat de la maeştrii noştrii, cu bucurie şi multă, foarte multă pasiune. Nu ne-am bătut joc şi nu ne-am lăsat umiliţi. Nu ne-am supraevaluat şi ne-am văzut întotdeauna lungul nasului. Niciodată nu am lăsat ştacheta jos pentru că întotdeauna am făcut totul cu dragoste şi nu am fost dezamăgiţi. Când am pierdut sau am fost înşelaţi am găsit puterea de a continua şi de a zâmbi. Nu pentru că suntem altfel decât tine ci pentru că iubim ceea ce facem. Şi nu putem altfel. Cu dragoste şi credinţă pentru ceea ce suntem. Arta Spectacolului a fost şi ne este singura noastră cale. Nu ne oprim, nu fugim şi nu dezertăm pentru că nu ne temem. Nu traversăm cu frică ci cu grijă. Nu ne acoperim de vorbe ci de fapte.

Cu spectacolul "Se întâmplă de Crăciun!" încheiem un nou capitol din existenţa noastră. Au înţeles toţi cei care ne-au primit în luna decembrie în turneul cu CEATA lu' VURTEJANU. De aceea nu ne lăsau să plecăm. Publicul nu este deloc speriat sau prost. A înţeles toate semnele pe care le-am gândit şi a reacţionat. Ne-a dăruit bucuria de a culege ceea ce nu vor primi niciodată cei speriaţi sau puşi pe căpătuială. Am închis perfect ecuaţia spectacolului, în cercul firesc al existenţei sale normale, fireşti. Actor-spectator-poveste. Şi de aceea nu am desconsiderat niciodată pe cel ce ne-a ascultat şi privit. Pentru că tu, eşti eu, iar eu, sunt tu. Numai aşa povestea a căpătat sens şi valoare. Câtă am putut cuprinde şi cât ne-am priceput să o transmitem noi, compania Vurtejanu Stage Unit SRL am făcut-o. Am făcut-o până la capăt. Acest capăt, ce înseamnă zece ani de producţii artistice complet independente în România.

Când şi dacă Dumnezeu ne va dărui un nou drum, vom continua să ne întâlnim în arenă, pentru că poveşti şi întâmplări frumoase mai sunt de creeat. Punem un punct nu pentru că nu am fi putut încropi ceva, sau să "punem o pioneză", ci pentru că nu sunt adeptul acestor metode. Întotdeauna am ieşit numai când simţeam că trebuie spus ceva esenţial şi frumos. Vom continua să muncim pentru că asta ştim să facem cel mai bine iar pe tine până când ne vom revedea, te salut cu Credinţă, Nădejde şi toată Dragostea mea ! 

VURTEJANU STAGE UNIT SRL

Sebastian Plămădeală - Artist multimedia - Producător executiv
Sorin Păun - Asistent scenă
Irina Tomaşu - Asistent backstage
Ileana Ciubotariu - Asistent backstage
Cătălin Stelian - Actor, Asistent backstage, Fotografii
 Andrei Fărcăşanu - Fotografii
Călin Dumitrescu - Fotografii
Director Veronica Nicolae - Backstage suport
Gabriel Tunsoiu - Backstage suport
Dr. Remus Glogojeanu - Backstage suport
Andrei-Victor Vurtejanu - Actor

Tuturor colaboratorilor, partenerilor şi clienţilor noştrii le mulţumesc şi le doresc un An nou plin de împliniri şi multe proiecte frumoase ! La mulţi, mulţi ani !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.