21 iun. 2010

Cică "mail".


E vară, e cald...la mare pustiu, la munte pustiu. Marii "comersanţi" trag oblonul după mai bine de 20 de ani de ţepăraie pe sireacul orăşean disperat după puţină natură. Nevestele de "patron" renunţă isteric la voiajele pe "coaste", odraslele înjură drogate prin diverse unghere la modă, iar cei ce ştiau ce va să vină îşi rumegă "victorile" prin diverse infarct-uri, cancere şi tumori crescute pe ura sădită atent în ani de zile.

Aşă că dacă totul este pregătit, să râdem ! Nu ?

Iată spre amuzamentul dumneavoastră, cu mulţumiri lui Sebastian, un alt e-mail teribil de interesant:


Bună ziua dragi,

Cum faci Am făcut o excursie la Cardiff (Marea Britanie) inopinat câteva zile înapoi, din păcate, am? Fost jefuit la punctul de arma noaptea trecută! Toate de numerar, carte de credit şi telefon au fost furate, am incurcat-o altă ţară, blocaţi în Cardiff, dar din fericire pasaportul meu a fost înapoi în room.It mea hotel a fost o experienţă amară şi am fost rănit pe dreapta mea, dar ar fi amendă. Eu vă trimit acest mesaj pentru ca nu vreau pe nimeni să intrăm în panică, vreau să rămână aşa pentru acum!

zborul meu întoarcere lasă în câteva ore, dar eu sunt cu probleme sortarea facturi de hotel, întrebam dacă ai putea împrumut nişte bani pentru a sorta în facturi de hotel, de asemenea, şi să ia un taxi de la aeroport care este de aproximativ 800 de lire sterline. Am fost la poliţie şi ambasada aici, dar acestea nu sunt probleme de ajutor, am dispune de mijloace limitate de a ieşi de aici, mi-am anulat carduri meu şi a făcut deja un raport al poliţiei, nu voi lua un nou număr de carte pana am mă întorc acasă! Aşa că am cu adevărat nevoie de ajutorul tau.

Ai putea firului de tot ce se poate de schimb numele meu şi adresa la un hotel de bani prin Western Union de transfer:

S. P.
47 Penarth Road, Cardiff,
cf242fu Marea Britanie

Du-te înapoi la mine cu detalii, ar restituire siguranta vi-l o dată i ajunge! Sperăm că mâine

Eu aştept răspunsul dumneavoastră prompt.

Vă mulţumim,
S.P.


Fotografie realizată de Răzvan Voiculescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.