26 mai 2010

În curând !


Aproape de bilanţ, de ora când ne vom opri pentru o clipă să ne tragem răsuflarea după cursa noastră susţinută împotriva imposturii şi a uitării; în lipsă acută de vreun suflet creştin care să ne ajute să sărim acest hop dar cu dorinţa vie de a reuşi, am strâns cu ajutorul lui Dumnezeu materialul pentru o platformă pe care să ne prezentăm realizările şi direcţile noastre de activitate.

Pentru că încercările mele de a construi, cu specialişti sau cu amatori, cu mercenari sau prieteni, cu străini sau cu români, şamd....un website, simplu, html, fără farafastâcuri şi brizbrizuri sclipitoare...au eşuat în diverse faze, am urcat din nou calea cea grea. Am învăţat şi am construit singur, adunând materiale, filme, fotografii...în fine tot ceea ce am crezut că este reprezentativ pentru ceea ce prezint să spunem "teoretic" aici. Restul a fost simplu. Suflet 100% ! De la tema spotului până la cele câteva producţii selectate pentru primele prezentări.

Pentru că trebuia să poarte un nume l-am denumit "PRODUCŢIILE VURTEJANU". Pentru că da! Din momentul în care am bătut primul cui pentru mine, am înţeles ce înseamnă cuvântul "personal". Nu poţi exista "corporatist". Aceea este o minciună.

Am ţinut foarte tare să duc la capăt această luptă din mai multe motive. Unul este acela că orice revoluţie dacă nu învinge se numeşte anarhie ! Iar eu cu mine fac o revoluţie. Port, călăuzit de credinţa în Dumnezeu alături de cei ce m-au urmat în aceşti ani, propriile noastre lupte. Următorul motiv şi ultimul pe care am să îl fac public, este acesta:

Toţi aceşti oameni şi credeţi-mă nu sunt puţini, au Crezut ! O fărâmă ! Şi cu aceea fărâmă de Credinţă s-au jertfit pe întregul fiinţei lor cu Dragoste. Căci numai aşa puteam reuşi. Singur nu aş fi realizat nimic. Unii vor rânji şi vor întreba: "Şi aşa ce-ai reuşit ?" Simplu: Tot ceea ce mi-a propus ! Ba uneori şi peste ceea ce am sperat. Căci Dumnezeu aşteaptă doar un semn, sau cum spun chiar şi filozofiile budiste: "La orice voinţă va exista o cale !"

Pentru toată Credinţa lor, pentru toată Dragostea pe care am primit-o şi pentru toată Nădejdea de a continua un drum început singur în urmă cu zece ani, vă anunţ cu bucurie lansarea în curând a platformei:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.