18 apr. 2010

Vine vremea.

Vine vama să-mi măsoare
Porţia de har,
Vine vama cu-nchisoare.
Căci am fost tâlhar.
Vine ziua să coboare
Discul meu solar,
Vine ziua sa fiu boare,
Cer şi aer clar.
Vine vestea să-mi strecoare
Că respir mai rar,
Vine vestea că-i răcoare
Pe itinerar.
Vine ora care doare
Scrisă-n calendar,
Vine ora ca odoare
Sa vă las în dar.
Vine vârsta când dogoare
Patul de coşmar,
Vine vârsta de rigoare
Şi de somn sumar.
Vine clipa să-înfioare
Mitul necesar,
Vine clipa când mioare
În folclor tresar.
Vine vremea la izvoare
Sa mă-ntorc deci iar,
Vine vremea să dau floare,
Poate fructe iar.







Text: "Vine vremea" de Romulus Vulpescu
Fotografie de Lucian (Lulu) Tudoran
Melodia "Ursul românesc" de Victor Vurtejanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.