24 mar. 2010

Randamentu' românesc.

N-avea dom'le unde să plece. E acolo ! Simt eu. E acolo, însă e obosit şi şi-a luat puţin liber. Şi de la poze. Că de asta mârâie ei şi mă dopează ca pe curcă. "- Că de ce nu apare la poză....?" E plămân de artist, le tot zic eu ! Are personalitate. Apare când trebuie şi nu se arată oricui. Aşa le zic !

Na' de te înţelege cu felceru' dâmboviţean şi gradat pe deasupra...Căpoşi băăă, dă n-ai văzut. Fac consiliu' cu mortu' de faţă. Cică stimulează organismu' să lupte...Şi aşa îi pasă lu' organismu' de ei, dă na-i văzut...! Zici că e şedinţa "cepeune-ului" când ne întâlnim, condusă de emanatul zâmbăreţ...


Treaba grea este că te ţine pe loc. Trebuie să dormi muuult să prinzi forţă. Dar e vax ! E acolo şi o să apară şi la pozele lor belicoase şi alb negru pe deasupra !!! :)

Vreau să scriu şi despre spectacolul de la azil şi despre workshop-ul de lumini şi să muncesc la piesa ce mă bântuie. Apoi mai sunt două scenarii ce aşteaptă să le filmăm, spectacolul din vară, materialele de montat şi câte şi mai câte. Însă randament slab...românesc. Tragi o oră şi trebuie să dormi patru. Şi buline şi buline şi buline de cred că dacă îmi iei o mostră de pe limbă topesc spatula...!
Of, of,of câte păcate am Doamne, câte păcate...

Hai că trebuie să mă pastilez iar. Poate mâine să te fac să râzi şi să le arăt şi jumătatea aia de plămân de o caută ei pe pozele lor alb-negru cu tonuri de gri...


Fotografie realizată de Andrei Fărcăşanu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.