16 feb. 2010

Despre înlocuire şi artist.


"Da' ce atâta grabă ? Şi ce dacă timpului îi va sta ceasul ? Va fi înlocuit cu altceva, numai noi să trăim!"

Eu nu mai citesc şi nici nu recomand cuiva să citească ziare, de foarte multă vreme. Însă astăzi am găsit în vraful pe care îl ţin pentru spălat geamuri, un număr dintr-un ziar dedicat, culmea...unui Artist!


Artistul unic şi irepetabil, profesorul, poetul şi omul fantastic se numeşte Alexandru Andrieş. Am să mă ţin de cuvânt şi nu am să vă îndem să cumpăraţi ziare, însă dacă reuşiţi să vă aruncaţi ochii accidental pe ziarul lui Tucă & Voiculescu, veţi afla câte ceva despre povestea din spatele unui creator, a unui Artist adevărat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.