6 dec. 2009

O pagina cu nori.

Uneori mi se pare că ea nu s-a schimbat. Dar absolut deloc. Si ca dragostea noastra la fel e si acum. Intreaga, libera si nebuna. Dar cata nostalgie fara rost, fara leac. Amintiri de neşters, nu-i aşa ? Ce rămâne de azi ? Povestea prepeliţei şi a puilor săi? Sau alte cuvinte neînţelese de tine? Ce rămâne de azi ? O pagină cu nori ? Peroraţia mea despre scris pe motive ştiute? Un plic mare cu proze pentru prietenul meu ? Ce rămâne de azi ? CE RĂMÂNE DE AZI ?


Mariza - Gente da minha terra

Si-atunci cum ramane cu moartea unuia care ti-a marcat existenta, om fara de care-ai fi devenit poate putin altul. Sau ce te faci cu toti anii aia care trec observand, din cand in cand ca ” Uau! E joi si uite intram in toamna. A mai trecut o vara fara vara si fara amintiri. De cand n-am mai facut o fotografie? Sau de cand nu m-am mai surprins in vreuna razand cu gura pan`la urechi? ”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.