26 iul. 2009

Poezii VAV - part. 3

Odă căderii.

Pentru a sti ce inseamna cadere trebuie sa cazi...

Simt cum cad,
Undeva, gandurile se aduna in asa fel ca as putea scrie versuri...
Totul este intr-atat de usor, chiar si zborul.
Cineva spunea ca trebuie sa ai aripi.

Sunt versuri scrise in bezna.
Am impresia ca nu as mai putea sa scriu,
De ce?

Fiindca vantul imi sufla-n ochi, iar eu tot cad, vad pamantul care rasare la o azvarlitura de bat.
Probabil sunt ultimele mele ganduri, ultimele clipe, ultimele cuvinte scrise au fost.

De ce nu m-am nascut poet, de ce m-am aruncat de pe Effel?
Sumbru...
Oamenii nu inteleg de ce altii fac acest pas in bezna, in schimb, multi le inteleg durerea ce-i impinge la ...

Pentru a sti ce inseamna cadere trebuie sa cazi...

Nu am gresit. Doar am gasit 10.000 de feluri in care nu merge...

"Odă căderii" - de Victor Andrei Vurtejanu
Foto: Călin Dumitrescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.