5 apr. 2009

Atentie...Liniste...Motor...Actiune!








Comenzile de mai sus le strig de patru zile in platoul companiei ce a angajat echipa VSU. Am ajuns la al patrulea film produs de noi. De la scenariu, decupaj, productie, lumini, transport, sunet, camera si echipamente, pana la distributii si casting, bugete si death-line reusim sa incheiem in doua zile de filmari, o alta etapa pe care mi-am propus sa o ating.

Eu ca actor, nu mi-am dorit sa ajung regizor, insa in criza de oameni pregatiti cu adevarat pentru a face fata unei munci serioase, cu termen de executie si tot ceea ce trebuie unei productii care sa se poata sustine, m-am vazut nevoit sa ma apuc si de asta. Ma bazez pe tot ceea ce am invatat langa maestrul meu la catedra, pe cand ii devenisem asistent si pe pregatirea mea specifica de actor.

A sta in spatele camerei este cu totul altceva. Nu stiu acum unde este mai greu. Cert este ca atunci cand cu ochii in videoasist comand "Motor" toti muschii se incordeaza, abdomenul ridica diafragma, trag aer in piept si in loc de prima replica din scenariu spun doar..."Actiune"

Important este ca am reusit sa atingem ceea ce ne-am propus. Sa avem si o echipa de filmare proprie si echipamentele necesare, dar mai ales dorinta de a merge mai departe. Aici sunt cateva fotografii din platou cu "Miki Imiparebine" si noul Stadycam ce mi-a mancat noptile...

Echipa VSU la acest proiect s-a configurat cu:

Victor Vurtejanu - Regizor / Producator

Sebastian Plamadeala - First Asistent / Editor

Mihaela Orceag - Cameraman

Radu Nuta - Asistent de Productie

Andreea Patrascu - Secretariat de Platou

Sorin Paun - Tehnician

2 comentarii:

  1. Regret enorm ca nu am fost si eu acolo.Dar ma bucur ca a iesit bine.Frumoase poze.Abia astept sa vad si filmul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noua ne pare tare rau!Aveam nevoie de ochiul si mintea ta. insa vom avea nevoie impreuna de genunchi. Asa ca repede fa-te bine!

    RăspundețiȘtergere

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.