22 mar. 2009

M-am intors la TNB.

Anul acesta reusim inca din luna martie, sa fim parte a inca unei productii artistice importante. Atat prin impactul sau dar mai ales ce este cel mai important la aceasta ora pentru echipa VSU, prin complexitatea sa.

Imi exprimam anul trecut pe aici nemultirea fata de faptul ca evenimente importante ale anului, productii serioase in care sunt pompate echipamente de varf, echipe tehnice si artistice, resurse umane si materiale importante, sunt lasate pe mana ageamiilor si a nevestelor de ospatari, altfel persoane respectabile, dar lipsite de orice simt artistic.

Imi era dor de productia unor evenimente mari, ample. Care sa ne capaciteze. Sa ne arate unde ne aflam, ce stim sa facem si ce mai avem de invatat. Iata in mai putin de un an am reusit sa organizam cu succes inca un nou eveniment de amploare. Dupa ce in noaptea cea mai importanta a anului 2008 am fost parteneri alaturi de Opera Nationala Bucuresti, in evenimentul intitulat "Revelionul Operei Nationale 2008" iata-ma acum intors dupa opt ani in Teatrul National din Bucuresti. De data aceasta nu ca actor, ci producator executiv al evenimentului "EUROXPRO 2009".

Nu o sa povestesc despre greutati de data aceasta si nici nu vreau sa plictisesc cu melancolii si amintiri personale. Am sa las fotografiile sa povesteasca si va voi da doar cateva date despre un eveniment important al tinerilor din Romania si din lume, al uneia dintre cele mai mari organizatii de tineri din lume cu peste 32000 de membrii din 106 tari.
Deci a fost:

"EUROXPRO 2009"
eveniment al AIESEC Bucuresti.
Producatori Teatrul National Bucuresti
si
Vurtejanu Stage Unit SRL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.