6 mar. 2009

Eroii nu mor niciodata.

Observ de ceva vreme, o goana nebuna dupa rating a celor ce scriu pe asa zisele "blog-uri". Au inceput oamenii sa isi puna reclame...au sponsori. Ba unii au inventat si un concurs. Cel mai citit, cel mai vizitat, cel mai blog...samd. Unul, sarmanul, iti da si un laptop daca il votezi. Ce mai o industrie, nu...o copie a unei industrii ce a manjit si a desfintat media si societatea civila (vezi electoralele cu mici si bere...pana la examenele de BAC cu cartile pe masa) se naste si in zona aceasta.

Aceiasi lipsa de discernamant. Acelasi fenomen de imitatie hilara. Aceiasi lipsa de personalitate. Aceiasi manipulare...aceiasi minciuna adusa la rang de "informatie"

Dragilor, cei ce vizitati, citind sau necitind http://victorvurtejanu.blogspot.com/ Stimatilor care veniti sau nu la spectacole...va voi dezamagi acum daca credeati altceva. Eu nu fac aceasta, pentru dumneavoastra!
Ba mai spun inca odata ca sa fie de inteles si celor ce eu...nu ma fac inteles:

Eu nu scriu pentru tine cititorule de blog, in primul rand!
Eu nu ma urc pe scena pentru tine spectatorule, in primul rand!
Eu nu cant pentru tine ascultatorule, in primul rand!
Eu nu regizez si produc filme, privitorule, pentru tine in primul rand!
Eu nu fotografiez admiratorule, pentru tine in primul rand!
Eu nu scriu poezii romanticule, pentru tine in primul rand!
Eu nu produc evenimente culturale sau comerciale pentru tine consumatorule de evenimente culturale sau comerciale, in primul rand!

Eu toate acestea si inca cateva, le fac
pentru mine in primul rand. Eu, Andrei-Victor Vurtejanu asa functionez.

Acestea le fac din anumite motive. Pe care inca nu am sa ti le dezvalui.
Pentru moment cred ca este suficient ce ai aflat.

Si pentru ca ai avut rabdarea sa citesti pana aici, am sa iti mai fac o marturisire.
De aici inainte http://victorvurtejanu.blogspot.com/ va sustine nu o firma de automobile, nu o firma de prezervative. Nu va da cadouri daca vei "accesa" blogul meu sau alte porcarioare de gen.

Alaturi de campania publica pentru sustinerea vietii colegei noastre, actrita Simona Popescu, alaturi de campania publica de redresarea a spiritului si a constintei nationale sustinuta si initiata si de bransa actorilor prin Maia Morgenstern, Adrian Pintea, Dan Puric, Tudor Chirila, Victor Vurtejanu si altii, ma voi alatura si eu prin puterile si glasul meu demersului celor ce refuza tacerea si fatalismul evenimentelor din decembrie 1989.

Ca fost soldat in termen apartinand fortelor armate ale Ministerului Apararii Nationale din Romania in aceea perioada si ca participant activ in Revolutia din 1989, desi cunosc si am asistat la foarte multe incidente ce au determinat evolutia societatii civile din tara noastra,
ma alatur si eu miiilor de romani ce doresc cateva lamuriri oficiale vis-a-vis de acest moment extrem de important petrecut in Romania.
Dincolo de acesta, ceea mi se pare mult mai important, este a de a nu lasa ca si in cazul crimelor din 13-15 Iunie din anul 1990, sa se astearna tacerea, uitarea si minciuna.

Acestea fiind lamurite, cu ajutorul lui Dumnezeu si ca sa raspund cu putin umor porcariei ce ni se pregateste oficial si pe aceste spatii de libera exprimare, am sa incerc sa fiu in "trend" si am sa nasc o reclama pentru noua (acum devine oficiala, ea exista de multi ani) campanie intitulata:

EROII NU MOR NICIODATA.

Un nume mic, sustine o cauza o cauza mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.