4 mar. 2009

Ce cadou...ce ziua mea...

Ce ai primit? Cadouri, felicitari...
sau:

Marti, 3 Martie 2009, din contul tau, s-a incercat o extragere de numerar de la ATM-ul Agentiei Raiffeisen Bank - Selgros Galati (adresa: Bd. Galati nr. 1), in valoare de 550 RON. Datorita sistemelor noastre de securitate, Raiffeisen BANK nu a autorizat tranzactia.
Ca o masura de siguranta in plus, am suspendat contul tau Raiffeisen Online. Pentru a debloca/verifica contul, te rugam sa intri pe pagina Raiffeisen Online si sa introduci corect datele necesare autentificarii.
©Raiffeisen Bank 2009

Gata si cu contul spart si apoi suspendat de banca! Dati voi cadoul asta de "ziua ta" pe un...chef banal sau o aniversare in familie?

Merci amice...
Stiu eu ce sa zic...? Suna-ti ma direct de ce va complicati? Nu v-am mai spus? Ce sa ma mai sperie la voi...? Am cam aflat fiecare ce putem, nu ? Sau credeti ca tot metodele "clasice" sa dea rod?

Mai trupasilor. E adevarat ca incercam sa ii trimit Tatei niste bani...

Dar chiar atat de tampit ma credeti voi?
Dupa ce mi-ati spart casa, dupa ce fac parastase dupa parastase pentru fratele meu omorat, dupa ambuscade la miez de noapte prin mizeria asta de oras, dupa ce imi trimiteti Mama acasa dupa 40 de ani vechime in acelasi loc de munca si o gasesc cazuta pe strada in plina zi, in plin bulevard circulat, dupa ce imi desfaceti si mie contractul de munca si apoi sunati ca am sambata...spectacol, dupa mai toti papagalii ce imi paraziteaza viata, mai neam de pungasi, chiar credeati ca lasam in mana voastra biata-mi suta de euro castigata pe la nunti si botezuri?
Pai asta valoreaza cat tot "conceptul" vostru de securitate!

Ei ce facem? Spargem si blogul asta? Mai ciupim o suta de pe alt cont ? Sau o "chestie" auto, ca tot e la moda...?
Cu toata dragostea mai cacanarilor!

Multumesc Doamne, multumesc si pentru cei ce ma apara. Si iarta-ne, de mai poti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.