7 mar. 2009

Ba, cum ma cheama pe mine?

Primesc (uimitor) foarte multe comentarii pentru articolul "Scrisoare catre liceeni". Asta ma bucura tare. Va multumesc pentru acest "feedback" necesar.
Unul insa il bate pe toate, mai ales ca este vorba despre un om extrem de tanar! Il redau fara nici un comentariu personal, caci este atat de relevant dupa parerea mea, incat nu mai poate fi incarcat cu nimic:

Andreea A: super articol, te felicit Victor pentru el!
Vurtejanu: Multumesc, insa este meritul lui Tudor (n.a. Chirila)
Andreea A: Mi-am uitat numele si nu mai am cum sa dau comment, de aia iti zic aici (n.a. pe mess)
Vurtejanu: Ti-ai uitat numele? Cum o fi asta...?
Andreea A: Mai, mi-am uitat numele pe care il foloseam pe blog.
Vurtejanu: Pai...atunci intreaba pe cineva: Ba, cum ma cheama pe mine?
Andreea A: Of Victor...
Vurtejanu: Of...Andreea.

3 comentarii:

  1. hei, ce tare ai fost, eu nu-mi aminteam numele de pe blog victore...dar mai stii, poate cateodata nu-mi amintesc cum ma cheama, la cat is de imprastiata
    8-}. oricum m-ai facut sa rad! imi place umorul tau, nu degeaba esti actor!multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.