25 feb. 2009

Te ingrasi sigur!


Ce bizar imi apare felul in care s-au implementat "conceptele" in mintea semenilor mei. Dar cat de usor imi marseaza umorul cand gasesc "intelepti", nu va pot povesti...

"Nu te lasa de fumat! Te ingrasi!!!"

...sunt fost sportiv de performanta, am facut inot de performanta si rugby timp de 20 de ani si datorita transformarilor mecanice la care a fost supus trupul meu (oasele se alungesc si se latesc, capacitatea toracica creste si deformeaza bustul si trunchiul, pieptul devine mai lat, talpa piciorului se deformeaza, samd...) am avut o statura total deosebita fata de copiii crescuti cu "forbal" si "cheia de gat" in spatele blocului...

"Ciorba de varza slabeste!"

Daca nu ati vazut actritele Teatrului National din Bucuresti alergand disperate dupa un fierbator cu borcanele de un litru pline cu ciorba de varza, precum navetisti de la "Steagul Rosu" pe trenul spre Porumbacul de jos...ati ratat un subiect de film demn de luat in seama.

Si stai sa vezi retete...

Vine si Vizante cu "a lui"...care acrita cu zeama de la muraturi...taie osanza!. Oooh Doamne... sare Postelnicu. A ei e facuta simplu...Apa si varza. Nici sare! Retine apa!
Asta ar face invidios orice "nutritionist" din puscarile comuniste...

"Mancatul la televizor ingrasa!"

Aici e simplu...De aproape o luna am renuntat sa ma mai uit la televizor. L-am scos efectiv din camera si din viata mea asa cum am facut in urma cu 4 ani cu tigarile si bautura. Insa asta ma costa inca 10 kg in plus pe coloana vertebrala...apropo de slabit!

"Daca bei apa slabesti"

"Daca mananci fructe slabesti"
"Daca manaci disociat slabesti"
"Ia Herba Life"
"Ia Alge de mare"
"Ia Spirulina"
"Taie carnea prajita, doar fiarta slabeste..."

Apoi invers! Toate...

Nu o mai lungesc. Cu toate renuntarile zilnice si lunare...am ajuns la 165 de kg la 1,85 m inaltime. Asta in conditiile in care merg pe jos, mananc o singura masa pe zi, muncesc fizic in fiecare zi. Ma scol la 7,30 dimineata si ma culc undeva pe la miezul noptii.

Ma gandesc sa imi iau un abonament la o sala de antrenament. Care sunteti mai plapand, hai cu mine. Te ingrasi sigur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.