11 feb. 2009

Maestrii - Dem Radulescu


Sunt bucuros sa va anunt ca in sfarsit se intampla si lucruri demne de luat in seama in cultura "institutionalizata" din Romania, cum este acest nou material realizat de TVR Media aparut astazi 10 februarie 2009 pe piata.

Am fost invitat alaturi de colegii mei de clasa din Academia de Teatru si Film din Bucuresti, sa particip la lansarea primelor materiale inchinate unui artist de geniu, profesorul si maestrul nostru, actorul Dem Radulescu.

Astfel alaturi de nucleul de 6 sau 7 colegi...din cei 30 ce am absolvit in urma cu 11 ani cursurile de Arta Actorului predate cu dragoste, pasiune, cu o nesfarsita bucurie si jerta pentru pedagogia teatrala, pentru scena si televiziune ale maestrului nostru, ne-am regasit laolata fosti studenti, actori, regizori, colaboratori, prieteni si cunoscuti devenind alaturi de familia maestrului nostru, o unitate de elita. O uriasa unitate de lupta pe frontul crestin si cultural.

Bucuria mea personala legata de acest eveniment este ca dupa sapte ani de absenta totala din peisajul acestor evenimente, am reusit sa particip cu bucurie si fara sa ma simt in vreun fel in afara celor ce se intamplau acolo. Este dragostea lui Dumnezeu de a fi unul dintre cei care au fost si sunt ocrotiti de un geniu.

Numai geniul maestrului Dem Radulescu a putut sa stranga laolata artisti ca Rodica Mandache, Adriana Schiopu, Irina Radulescu, Coca Blos, Ioana Modovan, Natalia Calin, Simona Popescu, Dan Puric, Mitica Popescu, Florin Calinescu, Ion Vova, Sergiu Ionescu, Nae Caranfil, Dragos Huluba, Marius Rizea, Ovidiu Niculescu, Dan Badea si inca multi altii pe care imi cer iertare ca nu ii mai amintesc aici...

Ma intreb ce televiziune, ce "trust", sau patron ar putea sa aduca acesti oameni impreuna intr-o manifestare calda, sincera si emotionanata, ca ceea de ieri seara de la Teatrul Mic din Bucuresti?

Va multumesc dom' profesor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.