27 sept. 2008

Fara frica! Sunt aici, Dem.


Incet, incet se scurge si acest septembrie gri de sobolan trist si fricos. Se stinge incet si sigur sub talpa uitarii impuse de marii anonimi ce isi serbeaza startul in campanii zgomotoase si steaua unui mare artist. A unui profesor asa cum nu am mai intalnit si cum nu am sa mai intalnesc niciodata.

Peste toate insa a unui om cald si cumpanit, a unui oltean teribil de vesel si vesnic cu o vorba buna in tolba. A unui om ce ma invatat tainele luptei si ma ajutat sa inving intunericul ce tinde sa stinga tot.

Mi-a fost si Tata si Mama cand tremuram in bezna culisei si speram sa ies in Lumina. Acolo in singuratatea Actorului, acolo unde si inger si diavol stand ghemuiti si impresionati de Forta Creatiei amutesc...Acolo, il regasesc mereu vesel si curajos soptindu-mi incet la ureche:

"Ba tarane' fara frica, suntem doar noi doi. Cu mine faci Gica! Impreuna, sunt aici! Hai, baga!"

Fiti veseli si zambiti, scena se inclina. V-ati putut bucura de arta unui maestru ! In acest septembrie gri din orasul trist, incercati sa va bucurati un pic amintindu-va ca se implinesc opt ani de cand suntem mai singuri fara DEM !

IN MEMORIAM
DEM RADULESCU
Ramnicu Valcea 1931 - Campina 2000

Un comentariu:

  1. Dumnezeu sa-l odihneasca.....mi-a bucurat copilaria si tineretea, a fost unic!

    RăspundețiȘtergere

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.