11 mai 2008

Ceata lu' Vurtejanu - Dansul Vantului


Nu te speria de gesturile mele,
Tu cel care mă vezi...

Oricât de aprigă mi-ar fi mişcarea!
Fii înţelept şi bucură-te.
Teme-te numai de spaţiu-n care îţi pare cum că nu exist,
Şi plângi, numai în vântul transparent care m-ascunde.

explicaţie:
Înţelegând că nimeni (ma refer aici la zona de media, case de discuri, organizare spectacole, impresari) nu este interesat sa ne asculte, promoveze, samd...am hotărât să fac ce stiu mai bine. Adica să lupt.

Astfel, am hotarat sa public materiale pe care le-am creat, apoi le-am înregistrat in timp, alergand de la un studio la altul, cautand instrumentisti si tehnicieni, intr-un efort imens, care m-a costat timp, bani si multe altele...
Apoi, cu ajutorul lui Dumnezeu, mi-am construit un mic studio si am intalnit oameni asemeni mie.
Am fondat in anul 2001 "CEATA lu' VURTEJANU". Iar de acum, acolo unde gasesc sprijin, spatiu si intelegere, voi publica cântecele noastre în speranţa ca măcar aşa, ele vor putea ajunge la voi.
Astăzi vă propun piesa,
Dansul Vântului - muzica şi versuri V.Vurtejanu.
Înregistrată în 2004, în micul meu home-studio, într-o mai veche componenţă a "CETEI" mele:

Alex Lambrion - Chitară bass
Ender Aslan - Vioară, Backing vocal
Marian Zahanagiu - Braci
Cristian Ciubotariu - Dubă, Backing vocal
Stelian Cristez - Keyboard şi percuţii
Victor Vurtejanu - Chitări, Keyboard, Voce, Samplere
Lucian Tudoran (Lulu) - Tehnic

nici unul din materiale prezentate, nu este definitivat. Cântecele nu sunt mixate, masterizate sau procesate. Sunt materiale brute, create, interpretate si inregistrate de un actor si Ceata lui.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.