2 mai 2008

Bătrâne, ăsta este doar începutul...



Mai aveam un pas şi ieşeam din biserica bucuros că am participat la slujba de astăzi - Izvorul Tămădurii - când am zărit pe meşterul meu drag, actorul şi profesorul Mihail Stan. Bucuros de revedere însă pe gânduri, îmi spune de Mihaela... Şi ea, a fost eleva dânsului.

Of...şi doar îi auzisem glasul prin telefon când m-a sunat, râzând triumfătoare de victoria asupra boli. În iarna la un concert m-a strigat din public, făcându-mă atent la ea. Pierduse tot părul ei frumos dar reuşise să supravieţuiască! Am putut atunci să-i dedic un cântec fain. Este ultima mea imagine, cu acest Om exceptional...

Am avut bucuria să fim colegi la Teatrul Naţional Bucureşti. Am jucat împreună în spectacolul "Omul din La Mancha". Tot împreună am fost buşiti apoi în simulacrul acela de "concurs pentru titularizare pe post de actor" deşi...toţi aveam peste 3 ani de muncă în teatru, angajaţi prin concurs ca actori cu drepturi depline şi jucam aproape seară de seară. Concurs pe care l-am susţinut împreună cu Maia, Magda Catone, Medeea, Ilinca, Buză, Bleonţ, Tomi, Cristea, Ivaşcu, Vizante, Creţu, Marcelo şi mulţi alţii de care...am uitat.

Mihaela râdea şi mângâindu-mă, îmi spune:
"Bătrâne, ăsta este doar începutul ciocoiului".

Şi a avut dreptate! Săraru & Co abia îşi ascuţea drujba pe noi...

Rămas bun Mihaela... Multumesc pentru tot dar mai ales pentru că atunci, în cealaltă viaţă a mea, m-ai ajutat să-mi păstrez cinstea obrazului.

O mama, un artist frumos, o luptătoare din neamul oamenilor a plecat spre tine, Doamne!


IN MEMORIAM
MIHAELA MITRACHE
1955 - 2008

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.