20 nov. 2010

Pentru că se poate.

Astăzi am retras şi am închis toate anunţurile de pe toate spaţiile unde căutam un violonist. Începând cu repetiţia de seară CEATA are după 3 ani de anevoioase şi istovitoare căutări în care a trebuit să îndur tot felul de poveşti, de gogoriţe, de ifose şi tembelisme juvenile sau "figuri artistice" de mare rafinament, un nou membru !

Un artist profesionist ce înţelege firesc, limpede şi este capabil să redea cu căldură şi pasiune ceea ce pentru mulţi, foarte mulţi dintre cei peste 20 de violonişti ce mi-au călcat pragul studioului părea o limbă ciudată, un mesaj pe care inima lor era incapabilă să îl cuprindă. Curând, cu ajutorul lui Dumnezeu şi al celor ce sprijină şi muncesc în acest proiect, sper să vă pot lansa invitaţia de a vă bucura de munca şi de întâlnirea noastră.

Bucuria ce mi-a învălui inima nu poate fi redată în cuvinte. Voi încerca să o cuprind şi să o redau în primele concerte organizate de Teatrul MASCA cu trupa Ceata lu' Vurtejanu  în luna decembrie a acestui an. Cu Credinţă, Nădejde şi Dragoste ! 

4 comentarii:

  1. Bravooo! Superb.
    O sa va ajutam si noi cu imagine si cu ce se poate.
    Sa dea al de sus sa fie un sfarsit de an formidabil pentru Dvs, cu impliniri si cu oportunitati grozave.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ati dat o veste grozava!!! Va multumesc inca odata si va doresc si eu sanatate multa si o iarna ca in povesti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa se poata!...asa ar trebui.
    V-o spune unul care era vioara a treia in orhestra liceului-adica tineam hangul (ritmul).Eram in orhestra lui Dom' Colonel sa scap de cor, sau de dansuri populare...ca cine-clubul lui Dom' Dinu nu ma scutea...de ele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai si cum nu de ne-am gasit??? ce nevoie avem de un "braci"...of...sa citez tot pe maestrul Lazar...

    RăspundețiȘtergere

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.