5 oct. 2008

Vor reusi sa taie toate florile insa nu vor opri venirea primaverii

Voi publica in continuare cu ajutorul lui Dumnezeu, o serie de articole ce se adreseaza celor ce au aflat ca suntem in razboi. Ca intunericul exista intr-o permanenta si vesnica stare de lupta importriva Luminii.
Sunt perfect constient de ce va urma. Curand!

De aceea avertizez public inca odata pentru a nu mai lasa loc de interpretari (vezi art. "Scrisoare de la Tata") multimea "anonimilor" ce bantuie prin viata mea, a celor ce spun ca public articole ale altora...ca lucrurile evolueaza rapid. Ca ceea ce pare a fi o infrangere, in alt plan se cheama Iluminare. Ca uneori "munca lor la ordin" cocheteaza mai tot timpul cu tradarea si furtul!


In familia mea, oamenii au fost inchisi in puscarie pentru ca si-au facut doar datoria.
In familia mea, oamenii au fost dati afara de la locurile de munca, doar pentru ca si-au facut datoria.
In familia mea, oamenii au fost umiliti public, doar pentru ca si-au facut datoria.

Eu am fost arestat si inchis in anul 1989 doar pentru ca imi serveam patria si imi faceam datoria. Nu suntem mai presus de nimeni sunt oameni care au suferit inzecit mai mult, insa de aici pana a sfarsi impuscati in asa zise revolutii, alergati de mineri pe strazile Bucurestiului, aminintati si dati afara de la locurile de munca castigate prin concursuri publice; trimisi prin spitale de psihiatrie, sparte si devastate domiciilile, amenintati cu accidente tip "ai sa paralizezi", "o sa iti violam nevasta", "te vom face de rusine peste tot", "te dam afara".
Cu incercari de corupere si tehnici de interceptare gen "uite semneaza o cerere de adeziune catre serviciul de informatii si toate se vor opri aici" si lista poate continua, este cale tare lunga!

Am avut langa mine oameni care au ajuns foarte aproape de inima si sufletul meu. Atat de aproape ca atunci cand situatia a cerut-o, am abandonat tot si i-am urmat. Si am murit.

Prin marea Dragoste a lui Dumnezeu am reusit sa ma intorc. Si i-am revazut. Pe aproape toti.
Intre timp unii au fost desconspirati, altii inca nu...Ce aveau toti in comun? Stapanul pe care il slujeau!

Tatal meu imi spune ca sunt naiv si fac greseli. Asa este. Sunt inca un mare naiv si inca gresesc enorm. Dar am si cateva atu-uri.
Unul dintre ele este acela ca nu mai sunt singur! In Romania care traieste, Adevarul a inceput sa se rosteasca public. El se aude din ce in ce mai tare. De aceea recomand celor care vor sa inteleaga cate ceva din ceea ce va urma, sa parcurga cu rabdare urmatoarea bibliografie:

Sfanta Scriptura
Gregg Braden - Efectul Isaia
Legea Michelson-Morley
Teoria Sistemelor
Nicolae Steinhard, Savatie Bastavoi, Paisie Aghioritul, Osho

Unuia caruia i-au fost furate toate nu prea mai are ce pierde. Succes si nu va temeti!
"Ca si la Botezul Domnului, in botezul oricarui crestin se deschide cerul, se deschide campul intelegerii duhovnicesti a sensurilor existentei." (Constantin Galeriu: Jertfa si rascumparare).

Credinta Nadejde si Dragoste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.