19 aug. 2017

27 de pasi


Despre maratoane si ultra maratoane, despre 6633 Ultra Arctic dar si despre satul din Bistrita, cartea "27 de paşi a lui Tiberiu Uşeriu" te poarta iscusit prin experienta de viata a unui luptator.

Dincolo de inedit, de farmec, de umorul subtil si de curajul marturisirilor, am ramas impresionat de intalnirea cu sine a luptatorului. Aceasta unica si exceptionala sansa de a renaste. 

Cei 27 de pasi, cat masoara curtea inchisorii din care Tibi viseaza sa scape, pot fi repetati de oricate ori, in tot atatea directii din momentul in care afli cu adevarat cine esti. 

"Lumea ma stie drept alergator de anduranta. Ce nu stie, insa, e povestea vietilor mele paralele. Am fost pe rand: sluga la ciobani pe Bargaie, porcar in armata romana, azilant politic in Berlin, pizzar intr-un restaurant italian, bodyguard la un interlop sarb, martor intr-o galerie de alba-neagra in Gran Canaria si autor de jafuri armate. Am evadat din doua inchisori europene, dar nu si din a treia.

Vanat prin Interpol, am devenit client al unei puscarii de maxima securitate. Drept urmare, timp de aproape 10 ani am lipsit la apel din propria tinerete, inchis complet singur intre 4 ziduri albe, foarte groase.

Cei care au auzit de mine dupa ce am castigat 6633 Arctic Ultra vor descoperi in aceasta carte povestea mea asa cum n-o stie si n-a auzit-o nimeni, niciodata." 

Fotografie: Victor Vurtejanu
6633 Ultra Arctic, unul dintre cele mai dificile ultramaratoane din lume, desfăşurat de 9 ani la Cercul Polar şi în care concurenţii trebuie să parcurgă 563 de kilometri în 180 de ore.

Citeste mai mult: adev.ro/o4s10r
6633 Ultra Arctic, unul dintre cele mai dificile ultramaratoane din lume, desfăşurat de 9 ani la Cercul Polar şi în care concurenţii trebuie să parcurgă 563 de kilometri în 180 de ore.

Citeste mai mult: adev.ro/o4s10r

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.