2 mai 2008

Un blogger autentic!

Stârnit de prietenul şi colegul Dan Robert Badea, de comentariul amicului anonim, (mulţumesc pentru el). De faptul că vechiul blog mi-a fost spart şi apoi schimbate codurile de acces, astfel fiindu-mi imposibil să mai pot publica ceva, acolo. De noile întâmplări din viaţa mea.De...de...Tot ce mă înconjoară şi mă încălzeşte...

Mă simt foarte legat de noul meu blog! Construiesc machete, schimb interfeţe, tai, adaug, suprapun...ce mai o "croitorie virtuală" în manieră HTML, teribil de interesantă, dar "energofagă" la greu... Fapt pentru care îmi cer scuze celor care azi se întâlnesc cu o "faţă" a blog-ului, apoi mâine cu o alta. Aceasta se datorează lipsei de timp şi faptului că încă nu am găsit "graficianul-aitisto-fotoshopist" atât de necesar blogu-ului, sait-ului "ARC" şi Taaannnaaa!!!Firmei de producţie audio-video...ce tocmai am înfiinţat-o.

Dar despre aceasta, în curând...sper
Acum:

Izvorul Tămădurii, mare bucurie şi Forţă Adevărată, Creştină...apoi cu sfântul Atansie cel Mare, episcopul retras printre călugări, (www.crestinortodox.ro/Atanasie_cel_Mare-122-7025.html).
Apoi sala cea nouă de repetiţii, pregătirea Event-ului din 10 Mai, apoi poate cel din 24 de la Crown cu Mara. Şedinţa foto cu Iulian (vorbim şi despre asta)...decizii cu "CEATA"...bass-u', bass-u' ufff... problemă mare. Imprimările pentru Colinde (primăvara???) ...
Da, primăvara...

Pocnetul (ele) din ce în ce mai des din urechi... Burtoiul care creşte cu/fără, dietă, cu/fără, sport, cu/fără...

Apoi vreau să zic şi de reclama filmată pentru bătrâna Dacie, azi Logan franţuzesc. De întâlnirea faină cu Radu Muntean (unde eşti tu Iţă???). Şi de dragul de Kevo cu care mă "văd" doar dimineaţa pe 3-4 pe chatul de la Gmail... Aaaa de serialul intitulat "17" la care tocmai am terminat filmările. De spectacolul lui Dan care, care...(ce dor îmi e şi mie de tine...!) trebuie văzut! Şi de când mai chemat, of Doamne...

Stoop... Gataaaa! Calm! Calm! Că lucrăm cu oameni...Calm...

Ia să citesc eu despre "editare" şi "point-acces" în limbaj IT, în speranţa că voi deveni un blogger autentic în primavara rece şi singură,
a lu' 2008

2 comentarii:

  1. Mda, da' io ca am tras juma' de piesa pentru tine acu' 3-4 ani, nu contez, nu? Fane

    RăspundețiȘtergere
  2. Stefan ai dreptate, fac blog separat pentru asta.Ce zici, oare facem si jumatatea ailalta?

    RăspundețiȘtergere

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.